14 Eylül 2010 Salı


Ey benim okuyup araştırmayan halkım;

1- Şehidinize hakaret ettim, ...anlamadınız....
2- Ermeni, Yahudi demeden ülke varlıklarını satıp,egemenliğimizi devrettim, anlamadınız.
3- Kendi ülkemi bölen projenin Eş Başkanı'yım dedim,anlamadınız.(BOP)
4- Erbakan bile "AKP' yi siyonistler kurdurdu" dedi ki doğru,anlamadınız.
5- Türkiye'yi katmerli bir borcun altına soktum, toprakları sattım,anlamadınız.
6- Barzani ve Talabani ile kolkola girip kendi askerimizi dışladım, anlamadınız.
7- Din, müslümanlık,islam dedik 4 yıl boyunca rekor sayıda kilise açtırdım, bu nasıl müslümanlık demediniz ve yine anlamadınız.
8- Oğluma acık açık gemi aldım, alenen 4 senede onu da trilyoner yaptım anlamadınız.
9- Malıye bakanıyla el ele verip yedi sülalemize yetecek paraları götürdük anlamadınız.
10- Terörist basına sayın dedim anlamadınız.
11- Ülkeyi en yüksek faizle borçlandırdım anlamadınız.
12- 2002 dekı secım oncesi dokunulmazlıkları kaldıracam diye yalan soyleyıp sonra bı daha lafını bile etmedim anlamadınız.
13- Derdini söyleyen vatandaşa ...Siktir çektim anlamadınız. Üstüne üstlük bütün bunları tembel muhalefette size iyi anlatmayınca sandıktan hooop ben çıktım. Şimdi bir 5 yıl daha sizleri ben sevmeyim de kimler sevsin. Bu 5 yılda da yapacagımı yaparım, ondan sonra ister seeeç ister seçme. Nasıl olsa kalkıp yüzünüze sövsem yine %30 alırım




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder