12 Mart 2011 Cumartesi

Gururumuz Selimhan Kılıç

Japonya'da meydana gelen 8,9 büyüklüğündeki depremde dünyanın her yerine yayılma başarısı gösteren insanımız yine kendini belli etti.

8,9 büyüklüğünde bi deprem Türkiye'de gerçekleşmiş olsa 72 milyon nüfusumuz 5-6 milyona düşer 50 yılda geri giderdik. Kolay atlatılacak bi durum değil. Depremle anıyla ilgili görüntüleri izliyorum olacak gibi değil. Binalar da tık yok sadece raflardaki eşyalar düşüyor. Hadi onuda geçtim adamlar o kadar rahat sanki sıradan bi sarsıntı. Neyse geçmiş olsun daha fazla can kaybı olmasın.

Neyse gelelim asıl olaya. Japonya'da yaşayan Selimhan Kılıç isimli vatandaşımız NTV canlı yayınına katılıyor ve olay anını anlatıyor. Olaya güler misin ağlar mısın? Selimhan Kılıç'ın açıklamaları aynen şöyle " Kılıç, deprem sırasında yaşadıklarını şu sözlerle anlattı: “Ben Tokya’ya 20 kilometre uzaklıktaki Tayitama eyaletinin Toka şehrinde oturuyorum. İlk sarsıntı sırasında evdeydim. Bayağı bir şiddetliydi. Kendimi camdan dışarı attım. Fakat uzun sürdü, hemen kesilmedi. Biraz sakinleşir gibi olunca tekrar eve girdim. Ama ikinci kez bir sarsıntı oldu, ben yine camdan atladım." harbiden helal olsun sana Selimhan Kılıç...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder