3 Haziran 2010 Perşembe


DÜNYANIN EN ÇİRKİN KADININA GÜZELSİN DİYEBİLEN ERKEK!!!

İlginç bi konu…Ülkemiz bu tür olayların yaşandığı nacizane bi memleket…Sokaklar Abaza apaçilerden geçilmiyor…Bunların felsefesi de çok açık;kadın olsun nefes alsın yeterdi bi zamanlar ama artık ölü diri fark etmiyor.

Bu konu üzerinde biraz farklı düşünmeye çalıştım olmuyor.Frued’in dediği gibi çocukluğa inilmesi gerektiğini düşünüyorum.Yok a.q bu da yeterli değil üniversiteler bu tiplerle dolu.bunun üzerine başlarından neler geçmiş olabilir bunun üzerinde mantık yürütmeye çalıştım.

Üniversitedekiler;yüzde doksan dokuz mühendislik öğrencileri.Bu adamlar kafasındaki kadın modeli tam düşündüğüm gibi kadın olmaları yeterli bunun dışında güzellik anlayışları yok bıyıklı olur,kıllı olur,tüylü olur önemli değil.Mühendislik öğrencilerinden farklı olarak ise mühim bi kazada iki elini kaybetmiş faliyete geçemeyen biri,alkoli fazla kaçırmış olabilir,yalan kim ölmüş modunda bi Abaza,böyle bi kızın babası,kardeşi ya da yakın bi arkadaşı,ben zarfa değil zarfın içine bakarım mantığı,dünyanın en güzel kızınada söylese bi şey ifade etmeyeceğini bildiği için en doğrusunu yapan erkektir,kaybedecek bişeyi olmayabilir,kızı intiharın eşiğinden döndürmek isteyebilir…Daha pek çok şey düşünülebilir bu konu üzerinde…

Ya da aşkın gözü kördürJ

2 yorum:

  1. Sanırım toplumsal hizmet oluyor bu
    Sonucta cirkin kadınlarında ilgi görmeye, naz yapmaya, ''ah uh, ye beni osman'' gibi sözlerle anlik icinde bulundukları durumlari belli etmek en dogal haklari. ve bunlari onalara birilerinin vermesi lazım. bundan dolayıdır ki ben destekliyorum o tür arkadaslari :D ben biraz seciciyimdir ama keske öyle olabilsem diyorum :D

    sonucta mantık acık :D
    CİRKİN KADIN YOKTUR AZ VOTKA VARDIR ;)

    YanıtlaSil
  2. apaçilikten kaynaklanan bi durum söz konusu:D abazalık had safhada büyük küçük farketmyo artık:D buldukları deliğe giriolar ne olacak bu felsefenin hali:P
    bu arada şu resimdeki kadın da fena değilmiş iş görür:P:P:P:P

    YanıtlaSil