23 Haziran 2010 Çarşamba


Tv de ne kadar hacı hoca kanalı varsa hepsini silmiştim.Geçen akşam öyle kanalları dolaşırken Samanyolu Tv’ye denk geldim bi izleyelim bakalım neler var dedim bu kanalda.İş klasik sırlar dünyası,Fethullah Gülen,Saidi Nur falan tarzı programlar yayınlıyorlar.Allahın adı ve varlığı hakkında insanları kandırıp olayları saptıran din dışı konular.Evliyalar,nur yüzlü dayılar,muhterem zaadlar gibisinden saçmalıkları yayınlayıp duruyorlar.Neyse öyle tv karşısında uyuya kalmışım.Bi ara uykumun arasında bi sesler duymaya başladım.Kadın erkek sesleri birbirlerinin üstüne biniyor.Sonra birden gözüm tv ye takıldı.Aman allahım ne göreyim.Bizim Samanyolu’nda çıplak hatunlar,adamlar hareket halinde.Gözlerime inanmadım baştan gittim bi

elimi yüzümü yıkadım baktım ki bizim hatunlar fingir fingir.Bi kaç saat önce karşısında uyuyakaldığım sıkıcı kanal birden ilgimi çekmeye başladı.Sonra arkadaşı aradım dedim ki çabuk Samanyolu Tv yi aç parti var diye…bi an telefonda bi sessizlik ve oha çüş bu ne la gibisinden arkadaşın şok oluşu…neyse ardından Kanal 7 ye geçtim orada da Latinler aman allahım…Lan dedim bundan sonra bende sizdenim sabah

milletin önünde göstermelik yat kalk iki besmele çek akşamda belli zati…izlenme oranlarının da neden yüksek olduğu belli oldu.Zaten bu hacı hoca takımı hep böyle olmamışmıdır.Neyse ya en azından şifre koymuyorlar Allah razı olsunJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder