14 Ocak 2011 Cuma

Hareket Vakti

Bugün son sınava girip akşamda 22:30 otobüsüyle 4 aydır gitmediğim evime gidiyorum... Vay be... Planlarda çoktan yapıldı, sınırsız alkol tüketimi... Acayip özledim ailemi ve arkadaşlarımı... Bekle beni Tekirdağ Avrupa'nın başkenti...

Aslında dediğim gibi planlar çoktan yapıldı. Cumartesi akşamı arkadaşlarla buluşup demleneceğiz. Ama bu hükümetin alkol konusuyla ilgili yaptıkları saçmalıkların da boku çıktı. Facebookta akp'ye içiyoruz şeklindeki protestoya da katılmam için davet gelmişti. Eee bi Tekirdağlı olarak tabi katılacağım. Bir dublede recep tayyip erdoğan için... Neyse bakalım 25 günlük tatilde sadece alkol tüketimi yapmayacağım. Akraba ziyaretleri ve uzun süredir görüşemediğimiz kuzenlerle de bi araya gelmeyi düşünüyoruz. Hadi bakalım hayırlısı.

Bu arada konuyla pek alakası yok ama kaç gündür yazacaktım yazamadım. Okan Bayülgen'in Karabüksporlu Emenike hakkında yaptığı ırkçı söylemlerle ilgili. Sen önce insan ol. Seni hala oradan tutan Kanal D'ye de helal olsun. Sen kimsin ki insanların ten renklerinden dolayı aşağılamaya çalışıyorsun. Sen onların çükleriyle bile boy ölçüşemezsin...

1 yorum:

  1. bi de okan çıkmış açıklama yapmış:" ne ırkçılığı ben afrikalı kız sevdim. Irkcılık olarak anlaşıldıysa özür dilerim. Irkcılık yapıyor diyenlere de özür dilettircem" demiş :)

    YanıtlaSil