31 Aralık 2010 Cuma

Seneye Görüşürüz:))

Evet 2010 yılının son yazısını giriyorum. Ama bu yıl nedense yıl başı bana hiçbir şey ifade etmiyor. Acaba bu seneyi evde geçireceğimden olabilir mi? Aslında acabası falan yok paramız olsaydı böyle karamsar da düşünmezdim. Neyse bizim de bu sene arkadaşlarla tek tesellimiz polyanna yapmak oldu. Son paralarımızı da çar çur etmeyelim. Zaten zor durumdayız. Hem zaten iki bayramdır evimize gitmeyen biz değil miyiz... Hem nedir bu yılbaşında kendini eğlenme zorunda hissetmek. Paramız olduğunda zaten eğlenmeye gideriz, her yılbaşında da hesabı hep kitlemediler mi? Ertesi gün baş ağrısıyla uyandığımızda ve bi kaç gün sonrada cebimizdeki paralar bitince ne vardı sanki dışarıya çıkmaya diyen bizdik...

Her neyse bugün 2010 yılının son günü ve en iğrenç espirilerinde yapıldığı gün. Seneye görüşürüz, haydi kendine iyi bak uzun bi süre görüşemeyeceğiz gibi salak espirileri bolca duyabilirsiniz. Bu senede yılbaşında bi yerlere gidemiyorum diye ne kadar da kötüledim... Param olsaydı tam aksini düşünecektim biliyorum. Başka bi eğlenmeye gidemeyen arkadaşımın da dediği gibi bunlar kapitalizmin bizi sömürmek için yaptıkları...

Öyle ya da böyle bu sene evdeyiz... Ne yapalım sağlık olsun. 2010 yılının muhasebesini yaptığımda tek sıkıntımın para olduğu belli. Açıkçası pekte önemi yok. Benim ve sevdiklerimin sağlığı yerinde. Aslında 2010 yılı benim için çokta iyi geçtiğini söyleyebilirim. Okul olsun, arkadaşlarımla geçirdiğim güzel günlerle aklımda kalacak 2010 benim için ama 2010 yılının benim açımdan baktığım zaman en önemli günleri ağustos ayı sonunda geçtiğini söyleyebilirim.

Bu yıl ülkemizin en büyük spor organizasyonu olana FİBA Dünya Basketbol Şampiyonası ülkemizde düzenlendi ve bu organizasyon içerisinde yer aldığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Malum gazetecilik son sınıf öğrencisiyim bu organizasyonda da basın görevlisi olarak yer almanın yeri benim için çok önemliydi ve bu mesleği de açıkçası yapıp yapamayacağım burada belli olacaktı. Burada süper 10 gün geçirdim diyebilirim. Hem işimi yaptım, hem farklı ülkelerden insanları tanıdım, televizyondan tanıdığım kişilerle konuşma fırsatı buldum ve bir çok dünya yıldızını da yakından izleme fırsatım oldu.

İşte 2010 yılını da iyi kötü geride bıraktım. 2011 için açıkçası kimseye iyi dileklerde bulunmak gibi bi niyetimde yok. Aklı selim insanlar nerede nasıl davranacaklarını bildiklerinden yeni yıl onlar için zaten iyi geçecek. Sağlığınız yerinde olsun. Seneye görüşürüz...:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder