4 Aralık 2010 Cumartesi

Sarhoştum Hatırlamıyorum

Akşamdan kalma adam, büyük bir baş ağrısıyla uyanır. Zorlukla gözlerini açıp, yerinden doğrularak, etrafına bakınmış. Komodinin üzerinde bir bardak su ve iki aspirin duruyor. Yatağın ucundaki elbiseleri de temiz ve ütülenmiş.

Aspirinleri içerken, komodindeki not dikkatini çekmiş; "Sevgilim günaydın. Kahvaltın mutfakta. Ben alışverişe çıkıyorum, erken dönerim. Seni seviyorum".

Adam yataktan kalkıp kahvaltı için mutfağa gitmiş. Bakmış oğlu kahvaltı ediyor, masada da kendi kahvaltısı ve gazeteleri duruyor. Oturmuş kahvaltısına başlamış ve oğluna sormuş; Evlat, dün gece ne oldu, biliyor musun?

Dün gece saat 3'ü geçiyordu, sarhoş olarak eve geldiğinde önce koridordaki sandalyeyi devirdin, ardından kustun, daha sonra da odanın kapısında kafanı çarptın, bir gözün morardı.
Adam şaşırmış vaziyette:

Anlayamadım o zaman niye her şey temiz, kahvaltı hazır ve gazetem alınmış?
Onu mu soruyorsun?

Annem seni sürükleyerek yatak odasına götürüp, pantolonunu çıkartmaya çalıştığında, "bayan beni yalnız bırakın, ben evli bir adamım" dedin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder