29 Kasım 2010 Pazartesi

N'oldu Hacu

Cin con diye başlıyorum yazıma. Hak etmiyor da değiller hani... Bu sezon aldığı başarısız sonuçlarla taraftarlarını mihor eden Galatasaray'ı bu sezon sonunda Bank Asya 1. Lig'de görebiliriz. Hani hoşuma gitmiyor da değil. Koyu bi Fenerbahçe taraftarıyım ne de olsa ama akşamki maçta nedense Beşiktaş'ın kazanmasını istedim her ne kadar bizim lehimize yaramasa da.

Ama üzüldüm de Galatasaray'a ya ligden düşerse kiminle dalga geçeriz? Sen en iyisi ligden düşme Galatasaray kümede kalmaya oyna. Bi takımda bu kadar aşağılanır mı demeyin? Düşenin dostu olmaz. Akşam da bi tekme zaten Beşiktaş'dan geldi.

Bi zamanların koskaca (ben öyle bi şey kesinlikle söylemem) Galatasaray'ının haline bak. Tribünlerden artık kümede kal, Alex'in gol krallığındaki rakibi 15 gollü Galatasaray, haftalık gol ortalaması 1 şeklinde espirilere mağruz kalıyorlar. Bende açıkçası bunlara iyi gülüyorum. Taraftarsa her hafta aynı gol yiyene kadar yaşa cin con ondan sonra hepinizin annesini...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder