15 Kasım 2010 Pazartesi

Banka Böyle Aranmalı

- İyi günler ben sedef. Nasıl yardımcı olabilirim?
- Kaç para?
- Pardon?
- Borcum, kaç para kardeşim!!!
- Beyefendi siz kimsiniz?
- A.... , şerefsizleri, A.... O...'su, günde 10 sefer arıyorsunuz borcu ne zaman yatıracaksın diye! Şimdi de tanımıyor musunuz?
- Beyefendi küfretmeyin! Günde binlerce insan arıyor. Nereden bileyim siz kimsiniz?
- heee... Osman Ali ben.
- Kayıtlarınıza ulaşacağım, bir saniye! Evet, bin üç yüz elli lira borcunuz var.
- Bu mu yani olay? Koca banka ben parayı verince rahatlayacak mı?
- Beyefendi bu bir borç ve geciktirilmiş bir borç! Ödemeniz gerekir.
- Bende biliyorum onun için aradım işte. Adamı hasta ettiniz be 10 gündür. Neyse yolla birini alsın parayı.
- Beyefendi siz getireceksiniz parayı.
- Ne demek, yolla birini alsın parayı. Birde orada sıramı bekliycem. Oldu be...

Yakında benimde bu şekilde bankayla bi konuşma yapmam gerekebilir. Tamam borcum var yavaş yavaş ödemeye çalışıyorum da öğrenciyiz sonuçta. Hepte müsait olmadığım zamanlarda arıyorlar ya uyuyorum ya da o gün derste oluyorum. Neyse artık aldıkları faizlere baksın şerefsizler.... Borç yiğidin kamçısıdır. :)


3 yorum:

  1. o kamçılar birgün öldürecek seni yiğt :D

    YanıtlaSil
  2. Güldüm yahu sabah sabah, sabah sabah mı? Eee yeni uyandım.

    Dün yaşadığım şey geldi aklıma, onaylıyor musunuz? dedi. Hı hı dedim, bi daha sordu, hı hı dedim, onaylıyorum demem gerekiyormuş. Bi güzel hayat dersi verdim, kızcağızın günahı ne, bilmiyorum ama benim de yok...

    YanıtlaSil
  3. geç olsun güç olmasın babi.... aslında kızın bi suçu küfürlerin hepsi banka sahipleriyle bizi bu hallere düşürenlerde:D

    YanıtlaSil