18 Kasım 2010 Perşembe

Evde Tv Keyfi

Bayramda tatilinde evde yalnız kalınca yapacak bi şeyin olmamasıyla beraber uzun süredir Tv izlemediğimi fark ettim ve ev arkadaşlarımında bayram için memleketlerine gitmelerinin ardından salondaki Tv'yi odama naklettim. Zati Tv'ye de kedimizden başka izleyen yoktu. Her neyse iki gündür Tv karşısında yuvarlanıp duruyorum.

Aslında Tv'de de izlenecek bi şey olmaması ayrı bi durum. İzlenecek bi şey yok tamam, akşam haberleri izliyeyim dedi haberlerde de değiştire değiştire kurban haberleri falan filan derken Şile'de bi çocuk kaybolmuş mu kaçırılmış mı ne işte... Neyse ailenin evine bağlanıyorlar ilk kez sevmediğim başbakanın eleştirilmesini karşı geldim. Sorumsuz anne 3 yaşındaki çocuğa sahip çıkamamış suçu başbakana atıyor. O, tatil yapıyormuş da kadının çocuğu kayıpmış onu bulsunmuş. Lan geri zekalı sen çocuğuna sahip çıkamıyorsan Tayyip'in suçu ne?

TRT'de milli maç vardı. İzleyip izlememekte de kararsızdım. Sebebiyse Ömer Üründül'ün uykumu getiren dahiyane futbol yorumları. Maçı açtığımda da şok oldum da diyebilirim. Ömer Üründül nasıl olur da bu maça yorumcu olarak katılmaz. Neyse ki iyide oldu. Maçı kaybetsek bile oynan futbol ve Ömer Üründülsüz bi maçın tadı paha biçilemez.

Tv'yi hala kapatmamıştım ve bilgisayarı açtım ve yeni indirdiğim filmlerden birini izliyeyim dedim o arada Kanal D'de bi film başlamak üzereydi. Tv'de film izlemeyeli uzun zaman olmuştu. Tv'de film izlemekten nefret etsem de nostalji yapayım dedim. Film fena sayılmazdı ama filme yapılan düblaj, sigaranın saklanması ve reklamlar her ne kadar filmin tadını bırakmasa da değişiklik oldu işte.

Gecenin finali ise harikaydı diyebilirim. Kanalları gezerken Flash Tv'de belkide son yılların harika programlarında biri olan Rüyanız Hayırolsun vardı. Ben böyle bi şey görmedim. Gece harbiden de katılan şizofrenler var. Programın sunucusu ise tam bi yuva yıkıcı diyebilirim. Kadının biri bağlandı kocasından yakınıyor ayrıl ondan falan diyerek bi ailenin sonunun başlamasına neden olup, o kadının da kocasından yiyeceği dayağında haddi hesabı yok.

İyice bi Tv sevdalısı oldum. Yarınki mi diyeyim bugün mü bilemicem de sabırsızlıkla beklediğim programsa Esra Erolla Evlen Benle adlı bi nevi kerhane programı. Orada kadınla erkek tanıştırılıp çaya çorbaya yollanıyor. Çift bi süre takılıyormuş iyi bi şeyler programa katılıyorsa bende katılabilirim bu yoklukta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder