5 Kasım 2010 Cuma

Vize İşte


Öğrencinin çileli zamanı olan vize haftası geldi çattı.Bi çok kişinin vizeleride başladı.Benimse lanet sınavlarım cumartesi günü başlıyor.Nasıl oldu bilmiyorum ama 4 yılı deftersiz kitapsız bitirmek üzereyim.Her yıl olduğu gibi vize haftası yaklaşınca soluğu okulun fotokopi odasında aldım.Kümes kadar bi oda olan oda,fotokopi makinelerinin verdiği ısı ve emekli kuyruğu gibi bitmek bilmeyen sıra asıl beni strese sokan olay.Neyse ki sağ olsun bi arkadaşımın çektirmiş olduğu notları aldım ve not kaygım da kalmadı.Gerçi çalışacağımdan değil vicdanımı rahatlatmak için aldım tüm notları.Nasıl olsa bi şekilde yine yolumu bulucam gibi.

Beni bu sene asıl düşündürense sıçtığım tezi.Tez olayını hallettim mi evimiz bu sene ilk mezununu verecek.Benim mezun olmam ev arkadaşlarımı her ne kadar rahatsız etse de kopillerden ayrılmak zor olacak.Hepsinin bende ayrı yerleri,hepsinle ayrı hayallerimiz var.Neyse işte...

2 yorum:

  1. Seninde giderin vardır ev arkadaşlarında hacii :D

    YanıtlaSil
  2. eyvallah kanka seninde yerin başka bizde :)

    YanıtlaSil