30 Ekim 2010 Cumartesi

Digitürk ALLAH BELANI VERSİN!!!


İki hafta önce arkadaşlarla eve Digitürk Wep tv aldık dışarıda maç izlemek keyif vermiyor diye.Her neyse maçların da görüntü kalitesi geçen seneye göre çok daha kaliteli ne donma ne de takılma.Okulda arkadaşlara kasılarak evde Lig Tv var diye de bi havalar atıyorum görmeniz lazım sanki Digitürk'ün sahibiyim.Bi kaç gündür de havanın yağmurlu olmasından dolayıda dışarı çıkamıyoruz.Akşama kadar evde otur film izle pes,counter oynayarak vakit geçiriyorduk.Havalarından soğumasıyla tek eğlencemiz evde oturup hafta sonu lig maçlarını izlemekti.Kaç gündür de cumayı bekliyordum.Fenerbahçemin,Bursasporla maçı vardı nede olsa.Bu yağmurlu havada bi de dışarıya çıkıp maç için arkadaşla bi şeyler alıp maç saatini beklemeye başladık.Yine koltuklarımıza uzanıp maçımızı izleyecektik.Çokta güzel başladı ilk 15 dakikayı sorunsuz izliyoruz ama birden ekran karardı ve yayın kesildi.La ne oluyor dedik.Sayfayı yeniliyoruz yok teknik sorun mu ne varmış a.q.Neyse bi iki dakikaya gelir dedik.Bu arada 17 dakikada Fenerbahçe'nin golü de ama görüntü gelmedi bi türlü.Bi de Digitürk siteye canlı destek diye bişey koymuş ordan yardım almaya çalışıyoruz yok.Artık iyice sinirlendim üyeliğimi iptal ederlerse etsinler yeter ki bi küfredeyim de rahatlayım diyorum yok o da olmuyor.Neyse ilk yarı bitti ikinci yarı arkadaşa kesin gelir diyorum hala tık yok.Küfürlü mailler yağdırıyorum Digitürk'e yok mailler gitmiyor hep teknik bi sorun var diyor maillerimde iletilmiyor.Artık maçı izlemekten ümidi kestim radyodan ikinci yarıyı takip etmeye başladım.Hani Fenerbahçe bi şekilde maçı kazansında izlemesek de olur diyodum ki Bursa'nın golü geldi.Yıkıldım...Psikolojim bozuldu.Evde kendi kendime Digitürk çalışanlarının aile mensuplarının tek tek kulaklarını çınlatıyorum.O kadar güzel sözler yağdırıyorum ki sesimi duymuş olacaklar ki birden görüntü geldi de maçın son 15 dakikasını izleyebildim.Ama maç berabere bitti.Maç keyfimin kaçtığına mı üzüleyim yoksa kaybettiğimiz puana mı?Neyse Digitürk burdan sana sesleniyorum "Allah belanızı versin.Yapacağınız işin a.q"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder