10 Ekim 2010 Pazar


Üzgün bi Keman sesine karışan,hüzünlü bi gitar eşliğiyle başlayınca şarkı,,

ezgisinde bile ilk anda içinizde kararsız bi bulut peydahlanıverir aniden,,

artık nereye yağacağına karar verene dek o bulut öylece dolanır durur yüreğinizde

ki zaten o anda sözleri gelir şarkının ki artık “nereye yağarsa yağsın beee”

dedirtir size

ve salarsınız kendinizi

ve kaybolursunuz….........

“senden uzakta,,hep bir şeyler eksik..

gönlümde derman yok inan bir nefeslik…”

(nerde benim sigarammmm…)canınız anında bi sigara ister,,

ki eğer o an dudağınızda bi tane yoksa…

“ne bir avuntu,,ne de biraz ümit..

ne yaptın bana nedir bu sesizlik…”

(offff….bu kadehi ben azmı koymuştum kendime çok çabuk boşaldı yaa)

“içimde bir şey acıyor,,sen gelince aklıma…

her şeyim…….

yerine sevememmmmm….”

bu aradaki “her şeyim”i öyle bi der ki,offf ...çok güzel demiyorum başka bişey bu…

“yerine sevemem,,yerine sevemem….

Razıyım yapayalnız tükensin yıllarım ama

Yerine sevemem,,yerine sevemem

Olmuyor,,denedim yinede yerine sevemedim her şeyiiiiiiii”

Diye devam eder şarkı…çok fazla iddalıdır bu kısmı,,

”razıyım yapayalnız tükensin yıllarım ama,,yerine sevemem…..”

Sanmıyorum ki bu şarkıdaki şekilde bi insan bi ömür kendini tek bi kişiye adasın…

uzakken hemde o kişiye….

Birini kim bu kadar sevebilir ki ?

kim yalnızlığa göğüs geripte geçirir yıllarını bi sevginin anısıyla…?

var mı böyle seven insanlar ?

ve bu ve buna benzer sorular üşüşür aklınıza bi anda…

ama düşünmek istemezsiniz,,bi yudum ve bi nefes…devam edersiniz……

bi ahhh la beraber dudağınızda en fazla….

ki "aslında kimse kimsenin yerine sevilmez" diye geçer aklınızdan zaten o an…

herkes başka sevilir,,herkes yeniden ve

ve herkes farklı…..

herkese yeni sayfa açar yürek,,

aynı sayfa silinip kullanılmaya çalışılmaz sürekli……

en azından böyle benim yüreğin çalışma şekli : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder