28 Ekim 2010 Perşembe

Merhaba Ben Ali Ağaoğlu Yaptım oldu!!!

Son zamanlarda gündeme cuk diye oturan Ali Ağaoğlu,önceden Türkiye’nin sayılı zenginlerinden biri olarak bilinirken oynadığı reklam filmleriyle birden bire Türk halkının sevgilisi haline geldi.Slogan ise belli “yaptım olacak”.Bu aralar herkesin facebook,twitter gibi sitelerde herkesin profilinde Ali Ağaoğlu’nun sözleri paylaşılıyor.Bu durumdan memnuniyetini dile getiren Ali Ağaoğlu “Herkes reklamlarda boy gösterebilir ama halkın gönlünde bu şekilde yer edinemez.İlk reklam filminin çekimlerinden öncede çevremden baya bi tepkide aldım.Çuvallar dolusu paran var,senin ne işine reklamlarda oynamak.Ver birine parayı adam gibi reklam olsun.Hem oyunculuk senin neyine,hiç bi tecrübende yok dediler.Ama gördünüz yaptım oldu.Artık inşaat sektöründen çekilmeyi düşünüyorum.Bi kaç tane film teklifi aldım.Ekranlar tam bana göre sevdiklerimle kucaklaşmak istiyorum.Hep hayalimdi imza günü düzenlemek,yarın yapacam olacak .” kısa sürede milyonların gönlüne taht kuran Ağaoğlu mütevazi kişiliği ile de örnek birisi.Varlık içinde yokluk çekmiyor.Garajı galeri gibi.Bizi sağ olsun paşalar gibi ağırladı.Gideceğimiz yere kadar da Maseratisi ile bıraktı.İlk kez böyle bi arabaya binmiş olmanın zevkini ve gururunu bana yaşatan Ağaoğlu’na teşekkürü borç bilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder