20 Ekim 2010 Çarşamba

Kızların Facebook Durumu





















Son zamanlarda facebook'da geri zekalı kızlar garip işler çevirerek erkeklerin dikkatini çekmeye çalışmaktalar.Yok ilişki durumlarıymış,çantalarının yeri, içtikleri içicekleri falan yazarak ufak beyinlerinde oyunlar oynayarak kendilerini tatmin ediyorlar.Kendi yazdıklarını kendileri beğenip,kendileri saçma sapan yorumlarıyla erkeklerin dikkatlerini çektikleri sanıyorlar.Gerçi bunu arada başardıkları da oluyor.Ama dikkat çekilen tiplerde belli eşşek, dana ayrımı yapmayanlar.İnsan olmasına gerek yok tiplerin karşısındakilerin dişi olması yeterli.İşte kızların facedeki durumları:Ayakta,yatakta,çaprazlama,çaprazlama,fetiş...bilmem ne güya çantalarının yeriymiş,atlayım çantanıza....sonra da çıkardılar bi kırmızı,mor,dantelli burada da sütyen renklerini ima eder gibi yaparaktan göğüs kanserine dikkat çekmeye çalışıyorlarmış...şimdide içtikleri içicekleri yazarak yok ilişki durumlarını anlatmaya çalışıyolarmış.... cola:ilişki yaşamıyorum,biraz özürlüyüm,fanta:arayıştayım,su:ilişkim var sprite:aşığım ve de son olarak rakı: y...ra yedim...Neyse işte durumları bu şekilde.Bu nasıl tatmin olmak biçimiyse...


8 yorum:

  1. ellerine saglık....
    zaten internettekı abazalar kladırıyor bunların götünüde...

    YanıtlaSil
  2. yazının içeriğinden ziyade, kullanmış olduğunuz dil; gerçekten bayağı, gerçekten sıradan ve gerçekten cinsiyetçi bir dil. "ufak beyinli" olarak addettiğiniz kadınlar üzerinden kendi iktidarınızı güçlendirdiğinizi / güçlendireceğinizi mi sanıyorsunuz? elinizde kadın ve erkek kimlikleri üzerinden zihinölçer gibi bir alet var da bizler mi bilmiyoruz? bir şeyler yazma isteği herkeste var olan veya olabilecek olan bir 'şey'dir; fakat bu yazma isteğinizi, kendi iç bunalımlarınızı yansıtma amacıyla görünür kılmayın çünkü böyle bir görünürlülük; gerçekten irrite edici oluyor ve bu sizi ziyadesiyle mide bulandırıcı yapıyor.

    YanıtlaSil
  3. bu bayağı ya da sıradan değil bu bana özel bir dil çünkü ben evimdeki arkadaşımla da sınıftaki kız arkadaşımla da bu şekilde konuşuyorum...ayrıca bu kişisel bir blog benim düşüncelerimi hayata olan bakışımı yansıtıyor...böyle beyinsiz olduğu sürece yazdıklarımın arkasındayım.ne kadar yazımı beğenmesen yazımı okuyup yorum yaptığın için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Katılmıyorum desem aslında yalan olur son donemde evet bende boyle saçma mesajlar aldım yok sutyenımın rengını yazacakmışım felan bencede çok aptalca işler. holger meinse de katılmıyor degılım ama yani yazının cogu yerinde bel altı kelimeler geçiyor. Yazıyı okuduktan sonra uye olmak ıstedım. Cunku bu yazıya yorum yapmak geldı ıcımden. Burdan sana gore sanat sanat içindir kavramını cıkarmam mı lazımdı ama cıkaramadım bence sanat halk ıcındır ve sen yaptıgın her neyse bunu tamamen kendın ıcın yapmıyorsun. Blogunu takıp edecegım arkadaşım ben sana sadece bel altı uslubunu bıraz da olsa terk etmenı onerebılırım. yoksa bunun harıcınde okurken baya eglendım diyebilirim...

    YanıtlaSil
  5. bu size özel bir dil değil öncelikle bu konuda anlaşalım. kullanmış olduğunuz bu dil; toplumsal cinsiyetin getirdiği, erkek egemen kültürün dayattığı ve toplumun genelinin içselleştirdiği bu nedenlerden ötürü siz ve sizin gibilerin de farkına dahi varamadığı cinsiyetçi, ötekileştirici bayağı bir dilin sizdeki yansımasıdır.

    problem olan sizin hayata bakışınızın ne olduğu değil, problem olan bu zavallılığı böylesine sahipleniyor oluşunuzdur. ve ayrıca; kadınları beyinsiz olarak sınıflandırma sebebiniz, kendi beyinsizliğinizi örtme çabanız olmayasın?

    naçizane, size tavsiyem; diğer yazılarınızdaki yöneldiğiniz mizaha yeniden dönüş yapmanız gerekliliğidir çünkü, herkesin her konu hakkında bir şey söyleyebilme yetisi olduğunu düşünmüyorum. ve maalesef ben size yazdıklarınız için teşekkür edemeyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. Yürüüü be blog yazarı gerçekler acıdır arkandayım...

    YanıtlaSil
  7. bu kız-erkek meselesi değil aynı durumda erkekler olsa aynı şekilde yazardım.burada sorun olan düşmüş olduğumuz komik durumdur.tavsiyeniz için yeniden teşekkür ederim ama bildiğimden şaşmak gibi bi niyetim yok

    YanıtlaSil
  8. Konuya bende dahil olayım dedim benimde söyleyecek bir kaç kelamım var. Bence yazar günümüz gerçeklerinden bahsetmiş evet artık günlük yaşantımızın içine de sinmiş olan tırnak içinde apaçi kavramının kız versiyonundan bahsetmiş. Yazı oldukça ironik bir yazı olmasına rağmen gayet sade bir dilde yazılmış. Bel altı muhabbetine gelecek olursak hayatımda hıc kufur etmedım dıyen bırıne sıktırın dıyorum sıktırın dıyorum sıktırın dıyorum devam et kardesim arkandayız...

    YanıtlaSil